woensdag 31 juli 2013

Terug naar het begin, Seydisfjordur.

MAANDAG 29 JULI.
....rij door de bossen.....
Eerst een sms'sje naar de jarige Bente. 14 alweer! Afrekenen (1000 Ikr.) en terug door de bossen naar Egilstadir. Doe er wat inkopen (wat lekkers bij de koffie vanwege onze jarige kleindochter) en ga in het infocentrum bij "handverk" kijken. Daar val ik voor zo'n IJslands vest. Heb er al eerder naar gekeken maar vond ze meestal te duur. Ze zijn zelfgebreid. IJslandse vrouwen leveren die aan. Ik zie ze ook overal breien!  Deze zijn minder prijzig. Doe mezelf er een cadeau, alvast voor mijn verjaardag. Ga dan naar Seydisfjordur vanwaar de boot a.s. donderdag ook weer vertrekt.
camping Seydisfjordur


De camping was me bij aankomst op 11 juni goed bevallen, bovendien is er gratis internet. Lunch onderweg en rij dan door dikke mist over de pas. Jammer want het is hier mooi! Op de camping is nog plaats genoeg. Werk mijn blog een paar dagen bij, terwijl het langzaamaan drukker wordt op de camping.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten