donderdag 25 juli 2013

Dagje IJsbergen kijken!

 
 ZONDAG 21 JULI
 Wanneer de nevel verdwenen is zie ik de ijsbergen onder de brug door naar zee drijven. Na een kattenwasje en het ontbijt wandel ik naar de andere kant van de weg. Het is een fantastisch gezicht en ik weet met het fotograferen dan ook niet van ophouden.Tot de accu bijna leeg is. In het toeristenkaffe mag ik deze gelukkig opladen. Bestel er een IJslandse wafel( incl.slagroom zonder suiker en gevuld met rabarbermoes) en koffie.




De vormen die het ijs heeft.....prachtig...




De jong Noordse sternen wachten ongeduldig op
 de visjes die de ouders hen brengen









Ik slaap die avond weer op het vrijeplekje. Een Canadees echtpaar zet de camper bij mij in de buurt. Hoewel ik niet bang ben om alleen te staan geeft dat toch een veilig gevoel!




mijn stappen op het lavastrand.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten