maandag 29 juli 2013

Naar Hoefn

camping Lambhus
DINSDAG 23 JULI.

Voor 300 Ikr mag ik onder de douche. Is 
nodig na 2 dagen vrij staan. Eigenlijk wil ik hier nog en nachtje blijven maar ben door mijn voorraad heen. Winkels ben ik nog niet tegen gekomen. Vertrek naar Hoefn (spreek uit Hube).










Hoffelsjokull
Bij Hoffelsloen wil ik naar de gletsjer. De weg erheen is niet te doen met mijn camper. Er is een hotpot. Daar maak ik gebruik van. Ben al om 16.00 uur in Hoefn. De plekjes boven aan op de camping zijn het mooist maar er waait een harde koude wind! Het wordt dus een wat minder plekje....
                                          

 Het Ned.echtpaar van gisteren (uit Goes)staat hier ook. Ga op de fiets boodschappen doen. En koop ehn fles wijn in de Vinbudin, 1750 Ikr.


 Helaas geen internet. Voor 1000 Ikr. kan ik er 3 uur over beschikken.
Het dagverblijf zit echter vol eters en bij de camper is er geen ontvangst. Zie morgen wel. Ga in de zon mijn boek uit lezen.
En maak nog een praatje met Marian en Theo uit Goes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten