maandag 29 juli 2013

Internet en Djupivogur.

DONDERDAG 25 JULI.

mooie route langs zee
Bewolkt. Zwaai Marian en Theo uit. Voor 500 Ikr. ga ik een uurtje internetten op de camping. Iedereen vertrekt bijna dus het is rustig in het dagverblijf. Dan nog naar de super en zie dat er in het gebouw tegenover iemand met 'bieb'boeken uit de deur komt. Ja ik kan er internetten. Vertrek laat over weg 1 naar Djupivogur. Prima terrassencamping met uitzicht op het kleine haventje. Betaal 857 Ikr. zonder stroom omdat ik 'pensionared' ben. 




haven Djopivogur


Net wanneer ik naar bed wil (23.30 uur) komen 2 IJslandse auto's de camping op. Een met een vouwwagen (heel populair onder de bewoners) en een met een tent. En ja hoor ze komen pal naast mij staan. De tent staat nog geen 50 cm. van mijn camper. Pas tegen 01.00 uur is er rust... De volgende morgen vraag ik of dit 'normaal' is. Na wat boze blikken ontstaat er een leuk gesprek over wat normaal is en wat niet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten