vrijdag 28 juni 2013

Even paniek!

DONDERDAG 27 JUNI.
Een prachtig plekje!
Geen douche, en (voor mij) te koud voor de hotpot. Tegen elf uur vertrek ik. Maak nog een foto van dit mooie plekje, zwaai een keer naar de beheerder en rij het hobbelige weggetje weer terug. Pak de weg binnendoor naar Skagastrond. Aardig plaatsje, geen warme douche op de camping, nog vroeg dan maar eerst tanken en pinnen. Wanneer ik Blonduos binnen rij hoor ik een raar geluid aan de camper. 't Zal toch niet....schokbrekers, lagers....na al die slechte wegen, zou kunnen.... Vraag de weg naar een garage. Gelukkig vlakbij.



Wanneer ik via een rotonde de parkeerplaats oprij is het geluid plotseling weg. Doe nog een paar rondjes. Pfff, waarschijnlijk een steentje in de wielkap. (Onderweg waren ze bezig het asfalt van een nieuwe laag steentjes te voorzien). Was even schrikken! Rij door naar Hvammstangi. Volgens Rolf en Margrit (sms-je) is daar een prima camping.  Ziet er inderdaad goed uit. Met warme douche en electra...kachel aan, het is 8 gr.C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten