donderdag 20 juni 2013

Grindwegen....

ZONDAG
16 JUNI. Tot nu toe bof ik met het weer. Doe de was, het waait flink dus die is zo droog.Ga vandaag de 23 km. naar een vogelrots fietsen waar een Jan van Genten kolonie moet zitten. Maak een lunchpakketje, water mee en op pad. Het blijkt een verschrikkelijk hobbelige weg met ribbels van de 4 wheel drive's te zijn. Deze keer ga ik onderuit zonder da ik naar de vogeltjes kijk.... Maar de schade is beperkt....Na 20 km fietsen met een tempo van 10 km/uur kom ik bij een afslag. En ik neem natuurlijk de verkeerde want ik kom bij en hek. Jammer dan, hier is het ook mooi. Lunch op mijn gemakje en fiets weer rustig terug. Wordt intussen handig met het op gravel fietsen! Op de camping staat niemand meer. Alles is gepoetst , ook de lekker warme douche.Voor de fiets is er de koude douche bij het tankstation.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten