dinsdag 25 juni 2013

Dagje luieren...

 DINSDAG 25 JUNI.
Volgens het weerbericht gaat het in de Westfjorden regenen. Blijf hier dus nog lekker een dagje hangen. Maak plannen, maar bedenk dan dat en dagje nietsdoen ook wel lekker is. De zon schijnt, de was moet gedaan en nog even langs het postkantoor, kaarten kopen. Die zijn alleen voor de kleinkinderen of familie/bekenden die nog zonder pc de wereld beleven, want verder stuur ik geen kaarten. Die zijn hier nl. super duur!.Ga lamskoteletjes halen, wat lekkers bij de koffie en dan gewoon  lezen! In de zon op de luie stoel met het krukje onder mijn voeten! Later op de middag wat foto's maken en naar de bibliotheek, gratis internet, waar Loes, Jouke, Folkert en Doeke mij verrassen op Skype....(en zie later dat ik nog steeds, ondanks het poetsen, een vlekje op mijn lens heb...)






 
 

de regels!
 
Tegen vijf uur besluit ik om nog te gaan zwemmen. Daar gelden hier in IJsland andere regels voor. Bij de deur moet je de schoenen al uit doen. Douchen in je blootje, dan pas badpak aan. Het zwemwater is 23 gr. de hotpot's 38-41 gr.C.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten