woensdag 5 juni 2013

Na twee rijdagen....

Gisteren pas laat vertrokken. De planning was Lauenbrueck (Duitsland) zo'n ruime 400 km.
Dat moet dus op een middagje te doen zijn! Rond 17.00 uur rij ik dan ook de kleine camping op.Het zonnetje schijnt en ik vind een mooi plekje. Het water op de camping wordt d.m.v. biogas verwarmd. En er is ook een piepklein verwarmd zwembadje! 23oC.Warm genoeg voor een 'duik'. 's Avonds fiets ik nog een rondje. Er zitten otters, maar die zie ik niet.! Ik slaap heerlijk op mijn nieuwe traag-schuim dek-matrasje!




Vandaag lekker getut....pas om 11.00 uur weg.
Het is ook weer even wennen, alles moet weer op z'n plekje.
Al snel, zonder file's, ben ik bij de Deense grens. Daarna eet ik bij Flensburg een boterham.
Er zijn daar mooie picknickplekken


 Bij Kolding heb ik het gehad. Het is strak blauw en ik wil de auto uit! Nienke en Jochum hebben hier ergens een aardige camping aan de Kleine Belt gevonden. Na een sms-je weet ik welke.
Het is wel even zoeken omdat ik in Middelfart terechtkom. En dan pas het volgende berichtje lees. Maar het komt goed!







Het wordt een plekje met uitzicht!
En gratis internetten....
Met behulp van Frans en Joke, de tijdelijke buren, komen we er ondanks de wisselende code's uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten