zondag 23 juni 2013

Zoek camping met internetverbinding.

camping Hlid, Myvatn



WOENSDAG 19 JUNI.
Van Rolf en Margrit hoor ik dat de camping in Heidarbaer wifi heeft. Ik kom er toch langs... 's Morgens word ik gewekt door
 een Sneeuwhoen die op de motorkap zit. Helaas wanneer ik mijn fototoestel pak vliegt hij weg. Nog steeds vliegjes! Ik zwaai de Zwitsers uit en pak zelf ook mijn boeltje. De 87 is een prima weg, slechts 12 km grind, en al snel ben ik in Grenjadirstadir.




Daar is een klein museum in een oude turfboerderij (19e eeuw). Er heeft een priester met zijn familie gewoond. Het houten kerkje(1865) staat
Skanfjaldafljot
ernaast. Voor 600 Ikr. mag ik het bezichtigen. Lunchen op een parking met uitzicht op de Skanfjaldaflot. Dan door naar camping Heidarbaer. Zoek een plekje uit de wind en ga met de pc aan de slag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten