zondag 25 augustus 2013

Veertien dagen later....

ZONDAG 25 AUGUSTUS.
Pelle, Simen en Malin.



Ik ben nu al weer bijna veertien dagen thuis. De vele foto's zijn heel vaak bekeken. En iedere keer verwonder ik me weer over dat prachtige eiland, IJsland!
Dat ik dit echt heb mogen zien.........
















Thuis neemt het gewone leven weer zijn gangetje. Onze kinderen en de negen kleinkinderen heb ik allemaal alweer gezien.
De meeste kleinkinderen waren tijdens die 2 maanden flink gegroeid.
Maar gelukkig pasten de uit IJsland meegenomen T-shirts. En ze vielen goed in de smaak.( Natuurlijk moeten ze er mee op de foto!)

Of ze de gedroogde vis lekker vonden ?...Dat weet ik niet....



Jouke, Folkert, Sietske en Doeke.
Lars en Bente.

















Maar een ding weet ik zeker.
Wanneer de tijd me nog gegund is ga ik terug!

IJsland, zo mooi, zo bijzonder.....

Hiermee sluit ik deze blog af.
Hopelijk hebben jullie een beetje mee genoten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten