maandag 12 augustus 2013

Het laatste traject.

ZATERDAG 10 AUGUSTUS.
Morgenstond.....


Heb de wekker gezet. Sta om 05.45 uur op, douche, drink thee op het dek. Om 07.00 uur komen we in Travermuende aan, altijd een leuk gezicht. Maak weer foto's en om 7.30 uur rij ik de boot af.







Travermuende.







 Lange rij bij de douane. De vrachtwagens gaan voor! Maar een halfuurtje later rij ik richting Hamburg. Ontbijtstop, geen files.....tot Bremen. Ik sta even in de file en ga er bij de Ikea af. Drink daar koffie met een bosbessengebakje en rij via Meppen naar Zwolle waar ik rond 15.30 uur aankom. Jorrit, Rianne, Lars en Bente zitten
al te wachten!







Na een hartelijke begroeting drinken we buiten thee terwijl we onze vakantie ervaringen delen. Ik blijf er eten ,drink koffie en pas tegen tien uur vertrek ik naar mijn eigen stekje in Eindhoven.





Een hele bijzondere vakantie is ten einde......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten