maandag 12 augustus 2013

De reis zit er bijna op.

DONDERDAG 8 AUGUSTUS.
Onderweg zie ik deze jonge ree.

Ik vertrek. Uitgezwaaid door Anneke en Martin.

Lovsjoe camping.
 
Vrijdag moet ik in de Nordhamn van Malmö om 19.30 uur bij de boot zijn Vanaf Rada is het ruim 600 km.rijden en dat wil ik in 2 dagen doen. 20 Km ten zuiden van Jonkoping ligt een leuke kleine camping. Dat is zo'n beetje halverwege.





Via de mooie weg langs het Radasjoen kom ik op weg 26 aan de oostkant van de Vaenern. Helaas gaat het regenen. Jammer want door het mooie weer van de afgelopen weken hebben de graanvelden prachtige gele tinten.
In Gullspang doe ik boodschappen en het is droog wanneer ik op de camping aankom. De eigenaar van de camping herkent mij nog. Gelukkig mag ik zonder Zweedse kampeerkaart een plekje zoeken.
Gratis internet bij het kantoortje dus de blog bijwerken. Na 2 glaasjes wijn kruip ik rond 23.30 uur in de slaapzak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten