donderdag 8 augustus 2013

Een paar dagen Rada (Zweden).


Anneke inspecteert mijn plekje
VAN 4 T/M 7 AUGUSTUS.


4 dagen gezellig kletsen, samen eten, wat lezen, ergeren over het internet dat steeds wegvalt...Op zondagavond zie ik een vage groene sluier in het noorden....het zal toch niet...het beweegt...een flard van het Noorderlicht





Martin heeft een serre bijgeklust......




....waarin het heerlijk toeven  is!


Veel meer doen we eigenlijk niet, behalve dan dat ik 's avonds met de fiets een horizontale slagboom tegenkom. En dat Anneke en Martin eindeloos mijn foto's moeten kijken....






 De laatste avond reserveren we voor de   door hen gemaakte foto's in dit voorjaar:   Corsica, Sardinië, Sicilië, Napels en   Venetië en ook daar hoort natuurlijk een   wijntje bij!





Allemaal bezig; de een leest, de ander
 klust en ik fotografeer.
 Anneke vindt dat ik nog te weinig op een   boot gezeten heb en reserveert Malmö -   Travermuende voor me. 



















 
De bosbessen zijn rijp....en lekker!





Zij nemen  regelmatig deze oversteek. Vrijdag om 22.00 inschepen en om 07.00 uur in Duitsland.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten