woensdag 7 augustus 2013

Alweer op de boot, nu naar Zweden.

ZATERDAG 3 AUGUSTUS.
Na 2 nachten op de boot, praten met reizigers die je onderweg ontmoet hebt, beetje lezen, beetje hangen is het fijn wanneer de Deense kust weer in zicht komt. Wat ga ik doen, nog naar Zweden, naar Anneke en Martin in Rada?
Of toch maar de 3 dagen rijden naar huis.....? Het wordt het eerste. Morgen is het 3 jaar geleden dat Koen overleden is...dan wil ik eigenlijk niet alleen zijn. In Rada hebben we te horen gekregen hoe ernstig ziek Koen was.......

weer in de rij....
Sara het Zweedse meisje kan eventueel meerijden naar Frederikshavn. Zij moet de snelle boot van 14.30 uur halen. Maar we zijn op tijd in Hirtshals en ze wil haar vakantierondje op de fiets,afmaken. Ik doe onderweg wat boodschappen en sta tegen 15.00 uur weer in de rij, nu voor de boot naar Göteborg. Er is nog plaats genoeg! Wel duurder wanneer je niet van te voren reserveert. En Sara komt 3 min. voor de afvaart aanfietsen!


Göteborg.





Eenmaal aan de overkant neem ik de snelste route naar Rada. Over de E6 ri. Oslo, de weg langs de Vaenern ri Karlstad en daarna weg 62. Totaal 321 km. Sms Anneke en Martin dat ik doorrij en kom er rond 22.30 uur aan. Het is een hartelijk weerzien met natuurlijk een wijntje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten